Re: Monitor 15"

Autor: J3R$3Y (jerz_at_FIGHTSPAMtermit.art.olsztyn.pl)
Data: Sun 08 Mar 1998 - 13:21:51 MET

Pięknego dnia 4 Mar 1998 09:28:21 GMT, xapielak_at_alpha.ok.ae.wroc.pl
(Krzysztof Sapielak) był łaskaw napisać co następuje:

>Mi sie akurat zdarzyla sytuacja, ze z glupoty nie przylozylem sie do
>ogladniecia monitora i potem okazalo sie, ze ma fatalna geometrie (nie da
>sie porzadnie wyregulowac) i nie trzyma ostrosci w rogach.
>Bez klopotu wymienilem go na inny - i do tego wybieralem sobie z trzech.

Co to za monitor? Bo kumpel kupił Belineę 15" (do 1600x1200, czyli chyba
taką z lepszych) i nie trzyma mu geometrii, a w rogach angielska mgła. Może
móc :) ją wymienić, ale uwierzył komuś, że to wina karty graficznej.

   Pozdrawiam,

--
                                                            - Cadeau.