Re: AWE 64 - odgrywanie kilku sampli na raz

Autor: Krzysztof Halasa (khc_at_intrepid.pm.waw.pl)
Data: Sat 07 Mar 1998 - 13:22:27 MET

Maciej Bartkowiak <mbartkow_at_et.put.poznan.pl> writes:

> Przeciez to jest bezsens. Porownujecie brzmienie probek ladowalnych do
> RAMU,
> a nie samych kart. Rzetelne porownanie musi sie odbyc w tych samych
> warun-
> kach - trzeba wykorzystac banki identycznych probek, wtedy roznica
> brzmienia
> sprowadza sie do roznicy kart (mechanizmy interpolacji, jakosc
> przetwornikow
> i filtrow).

Dlaczego bezsens? Ja nie porownuje hardware, a tylko zawartosc pudelka
z napisam GUS, z analogiczna zawartoscia z napisem SB. Tak jak do GUSa
bylo kilka MB probek, tak do SB mam kilka MB (4 - tyle mam RAMu) probek.

Wiem, ze mozna kupic (zapewne) lepsze probki. Ale wtedy to nie byloby
juz porownanie GUS vs AWE, a GUS vs AWE + dodatkowe probki.

--
Krzysztof Halasa