Re: Dobry atramentowy kolorowy kombajn ?

Autor: Krzysztof Halasa (khc_at_intrepid.pm.waw.pl)
Data: Thu 05 Mar 1998 - 19:54:24 MET

Marcin Miedziejko <cody_at_amu.edu.pl> writes:

> Pytanie, jakich wiele w tej grupie, ale troche nietypowe. Chodzi o
> drukarke atramentowa, ktora by byla "odporna" na duze zamowienia. Od czasu
> musimy wydrukowac jakies foledery co wychodzi ok. np. 1000 stron. Moje
> pytanie dotyczy takiej drukarki, w ktorej w tym czasie nie musialbym
> zmieniac tonera, kontrolowac kazdej strony itp. itd.

W atramentowkach nie stosuje sie czegos takiego jak toner.

> Przydalby sie jeszcze
> wiekszy zasobnik papieru na np. 400 stron. Mam wrazenie, ze zadaje pytania
> bez odpowiedzi :-)) Jeszcze jeden szczegol, ma dobrze "chodzic" w sieci...

To ostatnie wymaganie nie jest problemem, ale generalnie atramentowki
nie sa dobre do duzych nakladow. Chociaz 1000 stron mozna pewnie
wydrukowac, ale to bedzie drogie - zarowno w kosztach samego wydruku,
jak i amortyzacji drukarki. No i bedzie trwac.

Ale jesli juz eksperymentowac, to z jakas plujka HP, np. 820.

O 400 stronach w pojemniku plujki mozesz zapomniec.

> ps2. Dobrze by bylo, gdyby to nie byla HP

Watpie.

--
Krzysztof Halasa