Re: BTC x10

Autor: Cezary Sliwa (sliwa_at_cft.edu.pl)
Data: Fri 06 Mar 1998 - 15:40:55 MET

Gasior (Tomek W.) wrote:
> To miałeś pecha. Ja mam 16x BTC i jest OK.
> I czyta *wszystkie* piraty. B. duży plus :)
> Transfer czasem rzeczywiście opóźniony, ale
> są to raczej wyjątki niż norma.

Nie twierdze, ze WSZYSTKIE napedy BTC psuja
sie po trzech dniach. Jednak przypuszczam,
ze psuja sie czesciej od tych firmowych...
Poza tym odnosze wrazenie, ze jesli wziac
pod uwage rzeczywiste parametry (a nie
oznaczenia producenta), to wychodza dosyc
drogo (przynajmniej tak bylo w moim wypadku).
W sumie chyba nie warto ryzykowac.

Czarek Sliwa