Re: TPSA to C**JE i nikt nas od nich nie uratuje

Autor: Cthulhu (cthulhu_at_kki.net.pl)
Data: Fri 06 Mar 1998 - 15:09:12 MET

On 6 Mar 98 08:36:16 GMT, "Jodx" <jodx_at_polbox.com> wrote:
>Pierdolisz jak polamany
> Przepraszam, mam juz dos wiszania psow na TPSA,
>ciekawe co bys powiedzial jak pewnego ranka po przebudzeniu pod numerem
>0202122 nic bys nie uslyszal jeden z drugim.

Piszesz tak, jakbyś uważał, że TPSA robi nam wszystkim łaskę.
Tymczasem zdecydowanie tak nie jest. Za duże pieniądze otrzymujemy w
zamian brak kompetencji, kiepską jakość usług i świadomość, że mają
nas tam (w TPSA) głęboko w poważaniu. Także nie wiem, kto tu pierdoli
, bo w moim przekonaniu Ty.

--
Jakub Głuszecki < cthulhu_at_kki.net.pl >