Re: Czy ktos wie czemu Outlook nie chce wyslac wiadomosci

Autor: Krzysztof Jankowski (yankee_at_kki.net.pl)
Data: Fri 06 Mar 1998 - 10:12:45 MET

W formie przeprosin mozesz przeslac ludziom anty-body (nie mylic z
ubraniem,1 bod=1 zmiana sygnalu/sek.), ktore zanihiluja to co oni
musieli odebrac. Tylko jest jeden problem. Te anty-body sa cholernie
drogie. Nie wiem czy Cie na nie stac... :)

<a propos>Swego czasu czytalem grupe o grafice. Tam jeden agent wyslal
podobnej wielkosci wiadomosc, tylko w trzech kopiach ("bo mi sie
wydawalo, ze nie doszlo").</a propos>

Krzysztof Jankowski vel Yankee
yankee_at_kki.net.pl
ICQ: 8662738
wielbiciel "2 stupid dogs" and "Dexter's Labs"