Re: Czy ktos wie czemu Outlook nie chce wyslac wiadomosci

Autor: Michal Zielinski (zielinski_at_ckzeto.com.pl)
Data: Fri 06 Mar 1998 - 17:16:00 MET

> Niestety widziałeś jaka jest wielkość tego postu, a więc nie musiałeś
go
> koniecznie otwierać i ściągać.
> Jeżeli sobie cenisz koszt który musisz zapłacić za sciąganie tego
postu to
> mam dla ciebie wiadomość: Mogłeś sciągnąc tylko New Headers i wybrać
tylko
> listy które chcesz sciągnąć, tak jak ja to robie !!! Wtedy niebędziesz
> tracił wbędnych minut na ściąganie żeczy kturzych niechcesz !
> Jeżeli jednak sobie tego niecenisz to mam grupę którą możesz sobie

I tu udowadniasz , ze nic nie wiesz. Wiekszosc osob korzystajacych z
PECETA robi to za pomoca listservera , czyli otrzymuja maile do skrzynek
i odbieraja to poprzez modem.Prosze wiec nie chrzanic , ze mozna sobie
podejrzec . Poza tym , jak juz sie zrobilo cos takiego , to nalezaloby
przeprosic , a nie udowadniac ze winien jest ten, ktory odbiera poczte.

Pozdrowienia

Michal Zielinski zielinski_at_ckzeto.com.pl

Odpowiadajac usun REMOVE_ME z adresu
Microsoft Windows 95:
               What do I have to fix today?