Re: Problem z nagrywarką...

Autor: Marek Wodzinski (majek_at_writeme.com)
Data: Fri 06 Mar 1998 - 02:09:16 MET

Piotr Frejowski <piotrf_at_kki.net.pl> napisał(a) w artykule
<6dn9nr$sb0$1_at_helios.man.lublin.pl>...
> Witam wszystkich
>
> Nie dawno sprawiłem sobie nagrywarkę Nomai .680 RW SCSI, podłączyłem ją
do
> kontrolera Adaptec 2940 UW, Windows 95 OSR2USB wykrył ją bardzo dobrze
> (chociaż jako Ricoh 6200 S - ale to inna sprawa) odczyt chodzi bardzo
> dobrze, więc zainstalowałem oprogramowanie Direct CD 2.0 i Easy-CD Pro 95
> 2.11, i zaczęły się problemy. Nagrywarka pod Direct CD działa bez
zarzutu,
> jednak nie da się uruchomić Easy-CD, program się włącza wyświetla
komunikat

sprawdz wersje firmware nagrywarki (masz chyba 2.03 a najnowszy jest 2.20),
czy masz najnowsza wersje EasyCD, ew. sproboj odinstalowac DirectCd i
sprawdz wszystko od nowa.
duzo przydatnych rzeczy znajdziesz na
http://home1.gte.net/varghese/tommp6200.html

--