Problem z nagrywarką...

Autor: Piotr Frejowski (piotrf_at_kki.net.pl)
Data: Thu 05 Mar 1998 - 23:39:13 MET

Witam wszystkich

Nie dawno sprawiłem sobie nagrywarkę Nomai .680 RW SCSI, podłączyłem ją do
kontrolera Adaptec 2940 UW, Windows 95 OSR2USB wykrył ją bardzo dobrze
(chociaż jako Ricoh 6200 S - ale to inna sprawa) odczyt chodzi bardzo
dobrze, więc zainstalowałem oprogramowanie Direct CD 2.0 i Easy-CD Pro 95
2.11, i zaczęły się problemy. Nagrywarka pod Direct CD działa bez zarzutu,
jednak nie da się uruchomić Easy-CD, program się włącza wyświetla komunikat
"Scanning SCSI bus..." i się wiesza, na pasku stanu jeszcze podaje: "No
driver installed". Zważywszy że odczyt, zapis Direct CD działa dobrze to nie
wiem dlaczego to nie chce.
Szukałem po FAQ-ach Adaptec-a, Nomai, Ricoh-a ustawiłem jak kazano
sterownik.

Proszę o pomoc w rozwiązaniu mojego problemu.
Z góry dziękuję za odpowiedzi.

Pozdrawiam
Piotr Frejowski
PiotrF_at_kki.net.pl