Hyby, huby...

Autor: WS (voytec_at_manta.univ.gda.pl)
Data: Thu 05 Mar 1998 - 18:18:02 MET

Witam,

mam siec w bloku, jest nas 5-ciu i planuje zmienic technologie z BNC na
skretke i huba. W zwiazku z tym mam kilka pytan i bylbym wdzieczny za
wyczerpujace odpowiedzi:

1) Jaki kabel dokladnie powinienem kupic (nazwa skretka mi niewiele mowi),
ilu zylowy, czy on musi byc ekranowany?

2) Czy podlaczajac poszczegolnych uzytkownikow do huba skretka podlacza sie
tak po prostu czy krzyzuje jakies zyly w tej skretce?

3) Jakie wtyczki do tego sa potrzebne?

4) Kazdy hub ma zazywczaj jedno lub wiecej wyjsc BNC. Czy do tego BNC moze
byc podlaczona wiecej niz jedna osoba i czy sa jakies ograniczenia ilosciowe?

5) Czy wyjscie BNC moze byc uzyte do kaskady hubow?

6) Czy sa jakies minusy technologi hub'owej (pomijajac oczywiscie aspekt
finansowy)

7) Czy to prawda ze zasieg skretki to 100m?

8) Czy komus udalo sie skonfigurowac i uruchomic program z G'95 Microsoft
Netmiting aby dzialal na siec lokalna bo wiem ze na internet dziala (jesli
tak to co i gdzie nalezy ustawic)

9) Czy zna ktos jakies dziury w oprogramowaniu sieciowym Microsoft Network
bo nie wiem na czym odpalic teraz siec abym byl w niej bezpieczny

10) Co musze zrobic jesli chodzi o ochrone przed piorunami bo planuje
pociagnac kabel sieciowy do kolegi w bloku obok po dachu?

pozdrawiam wszystkich i czekam na odpowiedz(i),

                                          PHONE/FAX/MODEM:
F E-MAIL: voytec_at_manta.univ.gda.pl
                             IRC: voytec
                                  WWW: http://www.manta.univ.gda.pl/~voytec