Re: plyta pod PII

Autor: Jacek Dabrowski (surgeon_at_kki.net.pl)
Data: Thu 05 Mar 1998 - 20:28:40 MET

Miales po prostu szczescie. Do Atlanty SDRAM MUSI byc 4-ro cyklowy.
Jezeli wsadzisz w slot inny to, jak to mowia w wielu serwisach
komputerowych: "MOZE DZIALAC, ALE NIE MUSI". Objawy sa
takie ze albo masz ciagle zwisy w Shit'95, albo nie widzi pamieci
powyzej 32MB albo diabli jeszcze wiedza co. Dla mnie i nie tylko
(patrz post Vindexa) to sa wystarczajace powody, aby zamiast
Atlanty kupic np. ASUSa P2L97. Jak juz mowilem, prawie 0
problemow.
Pozdrawiam - Jacek