Umarl VooDoo, niech zyje VooDoo2

Autor: Milo (milo_at_kki.net.pl)
Data: Thu 05 Mar 1998 - 12:14:59 MET

Rany !
Chcialem niedawno kupic VooDoo, wybralem sie na gielde, a ceny mnie zmrozily
700, 800, 900 zl. Czekam trzy tygodnie i co ??? Okazuje sie, ze
Voodoo mozna kupic za 500 zl. Ale mysle, ze to kiepska inwestycja. Pewnie za
miesiac ten shit bedzie kosztowal 200-300 zl !!! Mam troche oszczednosci,
postawie wiec na nowego krola Voodoo2. Po tym co widzialem u kumpla nie moge
wyjsc z szoku. Voodoo przy Voodo2 to jak Syrena przy Ferrari !!!
czolko

--
Jasiek
milo_at_kki.net.pl