Re: CDRW Ricoh

Autor: Marek Wodzinski (majek_at_writeme.com)
Data: Thu 05 Mar 1998 - 01:46:43 MET

Jasam <jasam_at_kki.net.pl> napisał(a) w artykule
<3500399b.7613190_at_news.tpsa.pl>...
> Co sadzicie o tej nagrywarce?
> Chodzi o model 6200A (Atapi).
> Szczegolnie zalezy mi na opiniach uzytkownikow.

wady:
0. atapi :-(
1. brak w zestawie jakiegokolwiek oprogramowania do normalnego nagrywania
plyt (trzeba skombinowac, upgradowac...)
2. najprawdopodobniej od razu trzeba upgradowac firmware do 2.20 bo w
zestawach jest 2.03 (chyba ze nie zalezy Ci na jakosci i szybkosci
zrzucania audio)
3. grzeje sie, choc przy paru plytkach dziennie to nie przeszkadza
4. tray :-((
5. zbyt nowa - programy nagrywajace dopiero ucza sie obslugiwac ja, wiec
ponagrywasz ale czasami moze byc jakas niespodzianka (tylko najnowsze
wersje, upgrady...)

zalety:
jak juz obejdziesz wady 1, 2 i 5 to w zasadzie dosyc mila i bezawaryjna,
jest suport, poza tym jest to model wyjsciowy dla wielu OEM (kupa firm
sprzedaje to jako swoje), zrzuca audio x6 bez zajakniecia...

--
Majek:-)
e-mail: majek_at_writeme.com