Re: USB

Autor: Dariusz K. Ladziak (ladzk_at_ite.waw.pl)
Data: Wed 04 Mar 1998 - 10:03:56 MET

On Tue, 03 Mar 1998 23:37:29 GMT, bnagorny_at_kk.kalisz.pl (Bartek
Nagorny) wrote:

>Chocby do zwyklego Joy'a. Byles zamrozony ? ;)

Mysle ze to ciut przesada - sam joystick na USB. Malo jeszcze sprzetu,
trudno dostepny - to i sledziami nikt sobie glowy nie zawraca, A w
ogole USB w obecnym ksztalcie jest standardem do niczego - za szybki
dla myszy, za wolny dla monitora - moze kolejna (zapowiadana juz)
wersja standardu popchnie sprawe zdecydowanie do przodu - tylko badzmy
przygotowani na znaczny skok cen monitorow (karta grafiki za to
odpadnie). Tyle ze w takim ukladzie badzmy tez gotowi na zmniejszenie
elastycznosci konfiguracji - juz nie bedzie dobierania osobno karty,
osobno monitora (ale moze to i lepiej - czy malo widzieliscie
konfiguracji typu #9 + 14" ?)

Darek