zwis MS-DOS na tablicy partycji (bylo: CPUERROR - szukamy ...)

Autor: Kamil Konieczny (kkoniec_at_mks.com.pl)
Data: Wed 04 Mar 1998 - 10:01:40 MET

Hello Mariusz,

Mariusz Mroczkowski wrote:

> A jaki "blad" MS konkretnie masz na mysli ? Bo to AFAIR IBM wprowadzil zmiany w
> boot sektor layout DOS 3.2 ?...

dyskusja dotyczy *tablicy partycji* a nie boot sektora dysku twardego

po prostu sa pewne bezsensowne dane w tablicy,
powodujace zwis MS-DOS'a

przypomina mi sie pewne stwierdzenie Dijkstry, ze jak ma petle
z warunkami, co do ktorej nie wiadomo, ze sie skonczy,
to doklada licznik petli :))))

--
Kamil Konieczny  kkoniec_at_mks.com.pl
http://www.mks.com.pl