Re: Re: Re: Koniec z Internetem za darmo!!!

Autor: Adam Hetmański (hetman_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Tue 03 Mar 1998 - 20:13:00 MET

Pewnego dnia 1 Mar 1998 13:01:28 +0100, zylla_at_ck-sg.p.lodz.pl
(R./y33a) rzucił/(a) tekst:

>Przepraszam, ze sie wtracam do tej wymiany zdan,
>ale jeden z dyskutantow wyraznie sie chce przyczepiac
>a nie gadac merytorycznie.

> Bardzo nieładnie. Wszyscy w netykiecie się umówili, żeby się
> ortografii nie czepiać.

Primo: Naucz się najpierw cytować! (cytujesz Pana z adresu
jacekst_at_polbox.com, a podpisujesz się i polemizujesz ze zdaniem
należącym już do mnie.
Secundo: Żadne umowy nie zwalniają od podstawowej wiedzy z ...
podstawówki jaką jest ortografia.

Ciao!