Re: Re:,80020212

Autor: Bartłomiej Kosik (bartbk_xxx-rated_at_xxx-ratedpolbox.com)
Data: Tue 03 Mar 1998 - 15:21:44 MET

Haslo jest! Podaja je pod numerem 0700 202122.
Oplata 4,22zl/min.
Dzwoncie tam, bo na grupie nikt wam go nie poda wiec juz sie nie pytajcie.
;))))))

Bart (B.K.)
Przy odpowiedzi usuń xxx-rated z mojego adresu
To reply remove xxx-rated from my adress
Akademia Ekonomiczna (Academy of Economics) - Wrocław
<199803021327.NAA19280_at_complex.complex.com.pl>...