Re: Może MMX ?

Autor: Jacek Fiok (jfiok_at_kki.net.pl)
Data: Tue 03 Mar 1998 - 17:17:41 MET

Dnia Mon, 2 Mar 1998 20:40:52 +0100, "MTer" <mter_at_friko2.onet.pl>
napisał:

> No nie wiem ?!
>Osiągniesz wydajność co najwyżej P120 , przy OverDrive'ie .
>A to na pewno nie jest P166 !
Jak się nie znasz, to się nie wypowiadaj. Overdrive MMX różni się od
zwykłego MMX-a _tylko_ tym, że ma dodatkowo przetwornicę napięcia -
czyli robi sobie wymagane dwa (3.3/2.8) z samego 3.3V. Działa więc tak
samo szybko, jak normalny MMX.
>Jak cię stać to dokup sobie jeszcze MainBoard'a , jak nie to zdecyduj się
>na zwykłe P166 , jest o wiele szybsze od P75 .

>O triku twojego sprzedawcy pierwsze słyszę , moim skromym zdaniem
>to nie będzie działać , ajuż na pewno nie odłączy poprostu MMX'a .
Jeżeli mowa o włożeniu procesora MMX w nie-MMX-ową płytę, to wszystko
powinno działać do momentu przegrzania się procesora. Moim skromnym
zdaniem 0.5V różnicy na rdzeniu to już nie jest tak mało i nie
ryzykowałbym. Natomiast jak już by działało, to powinno działać jak
normalny MMX (no bo czemu nie, cache L1 większy niż w zwykłym P54C
jest? jest; instrukcje MMX procek rozumie? rozumie. płyta nie ma nic
do gadania). Jeżeli się mylę, to niech ktoś mnie poprawi...

Jacek Fiok, Warszawa
e-mail: jfiok_at_kki.net.pl, jfiok_at_vlo.waw.pdi.net
Poprawianie Win95 i inne formy rozrywki:
http://vlo.waw.pdi.net/~jfiok/