Re: Jaki system operacyjny? - o zlodziejstwie

Autor: chmiel_at_ibmer.waw.pl
Data: Tue 03 Mar 1998 - 16:30:33 MET

On 1998-03-01 lewando_at_ibm.net said:
> [...]
Wychodzi na to, ze najlepszy bylby QNX ... :-))

>Na pewno. Oraz pare innych mozliwosci tez byloby OK. Gdyby nie fakt
>ze "to-to" ma okolo pol miliona linii kodu w VisualAge Smalltalku
>firmy IBM. A tenze chodzi TYLKO na nastepujacych platformach:
>Intel/NT, AIX, HP-UX.

Czyli "u Was" jest tak jak "u nas" :-)))
Prace zaczyna sie "od konca" bez wstepnej
analizy, z ktorej powinno wyniknac jaki
sprzet i system operacyjny nalezy dla danej
aplikacji uzyc. Stad wlasnie mam 2-procesorowy
RS6000 pod AIX'em z programem FK, ktory
do niedawna chodzil na PC pod DOS'em i byl
lepszy pod wzgledem "interface uzytkownika"
niz obecny pod AIX'a. Wskazniki obciazenia
procesora wyjatkowo przekraczaja 0,2 :-(((
ale oprogramowanie robi "duza firma informatyczna"
wiec i armaty musza byc odpowiedniego dla niej
kalibru a aplikacja nie ma tu nic do rzeczy.
Pozdrowienia!!Stanislaw Chmielarz
P.S. Jakby w praktyce inzynierskiej stosowano
takie zasady przy projektowaniu to zaden samolot
nie wzbilby sie w powietrze a wszystkie okrety
by zatonelyby zaraz po zejsciu z doku na wode.

Email:chmiel_at_ibmer.waw.pl
fax:UNIPROJEKT 48-22-673-11-67

Backup not found Abort,Retry,Ignore,Hangup?

Net-Tamer V 1.09 - Test Drive