Mks_vir v.5.43a a Com.Get.Base

Autor: Janusz Sklorz (jsklorz_at_rsw.pl)
Data: Tue 03 Mar 1998 - 08:22:17 MET

Pytanie mialo byc wlasciwie do Kamila (ale nie chce odpowiedziec)

Mam problem z nowa wersja Mks-a (5.43a).
Od czasu jej zainstalowania bez przerwy w zbiorach znajduje sygnature
wirusa ComGetBase(xx) - gdzie xx jest rozne (odnotowalem b5 i a3).
Najsmieszniejsze jest to, ze znajduje ja w zbiorach dlugo lezacych i
nieruszanych przez dluuuuugi czas (np. w driverach do kart graficznych z
roku 1990, w zbiorach OVL). Zbiory te byly wielokrotnie skanowane
poprzednimi wersjami (przynajmniej raz dziennie).
U mnie Mks dziala w petelce skanujac poszczegolne volumeny serverow
(jedna stacja pracuje na to konto 24h na dobe). Po takim komunikacie
proces skanowania zostaje wstrzymany i najczesciej czeka na mnie do
rana.
Co z tym fantem zrobic (zbiorow nie moge wykasowac).

--
Pozdrowionka
   Janusz