Re: Czy warto kupić filtr na monitor?

Autor: Jacek Schneider (jasch_at_free.polbox.pl)
Data: Tue 03 Mar 1998 - 07:30:04 MET

On Sat, 28 Feb 1998 16:42:12 +0100, "Krzysiek Romanski"
<krisr_at_friko.onet.pl> wrote:

>Czy możesz mi powiedzieć ile zapłaciłeś za taki filtr?
>(chodzi o wersje 17 cali). Pytałem się w sklepach i rzucili
>mi cenę 550 PLN!!! Czy nie można by gdzieś kupić tego
>taniej? Nipotrzebne mi są żadne rachunki.
>Czym różni się GOLD od UNIVERSAL (oprocz tego, że ten drugi
>jest ok. 100 PLN tańszy)

Sam mam CP-Universal (szklany) i dziala, z tym ze nastepny kupilbym i
tak GOLD lepiej dac 100 za duzo niz 100 za malo

Uwazaj na tanie filtry, na ogol to sa atrapy, ktore nic nie pomagaja

A co do uziemienia to tu mam inne zdanie. Uwazam, ze ten filtr dziala
dobrze nawet bez uziemienia (moze nie tak skutecznie)

Oznaka dzialania filtru jest u mnie kopanie i iskrzenie przy
dotknieciu zlacza uziemienia po wlaczeniu/wylaczeniu monitora i przy
odlaczanym uziemieniu

Jacek Schneider jasch_at_free.polbox.pl