Re: Jak poprawić ostrość obrazu?

Autor: Krzysztof Romanski (krisr_at_friko.onet.pl)
Data: Mon 02 Mar 1998 - 23:16:34 MET

Krzysztof Halasa napisał(a) w wiadomości: ...
> [...]
przy

bardzo

>A jaka masz?

Viewtop na Tseng ET 6000 4 MB MDRAM RAMDAC 135 MHz

>Kontrast - moze tak. Ostrosc - nie.
>
>Dobrze miec karte majaca szybkie przetworniki DAC oraz
dobry tor
>wyjsciowy, bez np. filtrow dolnoprzepustowych obcinajacych
ostrosc.

>Ta kiepska ostrosc jest tylko w pionie (np. przy pionowych
liniach
>czarnych i bialych na przemian), czy takze w poziomie
(wtedy to juz
>raczej nie jest wina karty)?

Trudno mi powiedzieć, ale raczej wydaje mi sie, ze poziome
linie sa ostrzejsze, szczegolnie to widze na krawiedziach
okien. Poziome wyraznie sie zarysowuja na tle natomiast
pionowe to "plyna" niemalze. Nie oddzielaja sie tak wyraznie
od tla.

--
Krzysztof Romański
krisr_at_friko.onet.pl