Re: CPUERROR - szukamy poszkodowanych

Autor: Jacek Piskozub (piskozub_at_iopan.gda.pl)
Data: Mon 02 Mar 1998 - 23:06:47 MET


Mariusz Mroczkowski wrote:

> Serwisant jest od tego by sprawdzic naped (dysk) pod katem jego sprawnosci
> fizycznej (technicznej). - nie upowaznia go to do kasowania zawartosci dysku
> _bez zgody_ klienta do przeprowadzenia takiej operacji.

Tak ale serwisant wydal wczesniej nowy dysk (i to lepszy) klientowi. W tej sytuacji
klient (zgodziwszy sie na to) traci prawo do starego dysku. Oczywiscie przyzwoity
serwisant powinien zawiadomic klienta, ze jego dane sa odzyskane (gdyby mu sie to
udalo) ale low-level-format, jak i skakanie z przytupem po dysku sa jak najbardziej
na miejscu (wzgledem klienta - firma moze jeszcze staraz sie o zwrot pieniedzy od
producenta, czy jego przedstawiciela - wtedy skakanie jest nie na miejscu- low-level
format jednak ciagle tak).

--
Jacek Piskozub
 mailto:piskozub_at_iopan.gda.pl
 http://www.iopan.gda.pl/~piskozub


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 17:04:18 MET DST