Re: Karta Graficzna co kupic

Autor: Andrzej Popowski (popej_at_friko.onet6.pl)
Data: Mon 02 Mar 1998 - 12:31:29 MET

ALGI wrote in message <34faf059.7396819_at_news.man.lublin.pl>...

>To popieram. W 2D Tseng rzeczywiście zostawia Virge'a daleko w tyle.
>Z drugiej strony jeśli będziesz grał w 3D to i tak 3Dfx wszystko
>przejmie na siebie więc po co Ci Virge -> z tego wynika że karta ta
>będzie i tak działać tylko w 2D SO Tseng jest lepszym rozwiązaniem

Nie sledzilem watku, ale warto wspomniec, ze swietna karta 2D jest Riva128
:-)
Ramdac 230MHz i pamiec 128bit pozwala na 1152*864 True Color 32bity i
odswierzanie 120Hz.
Napewno jakosciowo lepsza niz Tseng i chyba rowniez szybsza. Testy mozna
obejrzec pod
www.tch.waw.pl, www.anandtech.com, www.tomshardware.com itp

Pozdrowienia
Andrzej Popowski
(usun cyfry z mojego adresu / remove digits from my address )