Re: Monitor 15"

Autor: Bartłomiej Kosik (bartbk_xxx-rated_at_xxx-ratedpolbox.com)
Data: Mon 02 Mar 1998 - 02:25:13 MET

Wit Witerski napisał(a) w wiadomości: <6dbq92$pog$2_at_newsfeed.onet.pl>...
>[fragment pierwszy]
>
>[fragment drugi]
>dokładnie
Daewoo

>Fragment drugi zaprzecza pierwszemu. Skoro każdy egzemplarz jest inny
>(fragment 2),
>to jak możesz stwierdzić, że ViewSonic bije na głowę Samsunga (fragment
>1)???

Ale przy wymienionych przeze mnie monitorach zdarzaja sie czesto takie
kwiatki ze np niektore kineskopy maja do dupy zbieznosc itp, a w ogladanych
ViewSonicach to sie nie zdazalo (jedna sztuka na 20 byla troche felerna)

>Ja osobiście stykałem się z Samsungiem 15GLi i naprawdę jakość była
>doskonała!

A z czym porownujesz doskonalosc? Sam w sobie doskonaly. Kiedys ludzie
uwazali ze doskonalym narzedziem do liczenia byly kamyki przesuwane na
drucie i ze czarnobialy TV to szczyt osiagniec technicznych... Samsung 500s
to nie to samo co 500p, jakosc jego obrazu nie jest wcale doskonala
(oczywiscie jak dla mnie bo kazdemu co innego moze sie podobac i byc dla
niego doskonale)

Pozdrawiam

Bart (B.K.)
Przy odpowiedzi usuń xxx-rated z mojego adresu
To reply remove xxx-rated from my adress
Akademia Ekonomiczna (Academy of Economics) - Wrocław