Re: Monitor 15"

Autor: Wit Witerski (witw_at_friko2.onet.pl)
Data: Sun 01 Mar 1998 - 08:47:00 MET

[fragment pierwszy]
>obraz z ViewSonic'a bije "na głowe" Samsunga o którym piszesz. Warto trochę
>poczekać i dorzucić te 300.

[fragment drugi]
>Niezależnie od tego jaki monitor będziesz w końcu kupował obejrzyj
dokładnie
>w sklepie egzemplarz który bieżesz. Różnice (zwłaszcza w Samsungach, Daewoo
>i CTX) są czasami porażające.

Fragment drugi zaprzecza pierwszemu. Skoro każdy egzemplarz jest inny
(fragment 2),
to jak możesz stwierdzić, że ViewSonic bije na głowę Samsunga (fragment
1)???
Ja osobiście stykałem się z Samsungiem 15GLi i naprawdę jakość była
doskonała!

Pozdrawiam,
Wit Witerski <witw_at_kki.net.pl>
<SMS: +48601377146_at_text.plusgsm.pl>