Autor: Tomasz Brodzikowski (tomaszek_at_vipcybercity.dk)
Data: Sat 31 Jan 1998 - 02:54:15 MET
Maciej Wyczawski skrev i meddelelsen <6b063l$9j8$1_at_info.cyf-kr.edu.pl>...
>>Moze mi ktos to wytlumaczyc ? Bo ja nie wiem czy to standard procesorow
>>graficznych czy jak ? Co to je ?
>Przylaczam sie do powyzszej prosby.
>==============================
>== MACIEK --> Krakow ==
>== gekusior_at_cyf-kr.edu.pl ==
>==============================
Czesc
Mozna by to w rozny sposob tlumaczyc, ale ja mam chlopski.
Mianowicie w tamtym roku weszlo duzo 3D kortow, ale czy gry byly przez to
lepsze nie za bardzo, a dlaczego, poniewaz te karty czesto nie maly nic
wspolnego z tym co prawdziwa karta 3D powinna miec DirectX, Open GL (bardzo
wazny dla gier 3D), Heidi( mniej wazne dla gier, to dla profow),Fog
Vertex,Fog Table, Specular Highlight, Color Key Transparency,Alpha Bleding,
MIP Mopping, Dithering, Perspektive Correction. Teraz wyszly 3D FX nie wiem
dlaczego FX ( film "Efekty specjalne"). Ale one maja wiekszosc z wyzej
wymienionych funkcji, no i to funkcjonuje. Dobra rada jest zachowac sobie
stara 2D i dokupic tylko akcelerator 3D. Takze idziesz kupic 3D to patrz sie
z jakimi funkcjami jest karta kompatibilna( a nie na same FX,) no i ile ma
ramu (najlepiej tak okolo 32 mb- 100Mb) :=), czy to jest tylko akcelerator
3D, jaki ma RAMDAC ( 220 - 230 MHz najlepiej), szerokosc bus ( 128 bit miec
dobrze), no i frekfencje na ekran powyzej 75 Hz.
A jak juz masz taka karte to kup tez dobra karte glosowa bo te stare 16 i
moze i 32 nie nadarzaja.
Pozdrowka
Tomaszek
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 16:59:11 MET DST