Re: Forth - czy ktos cos o nim wie?

Autor: Blue Sun (bluesun_at_kki.net.pl)
Data: Sat 31 Jan 1998 - 12:22:01 MET

On Fri, 30 Jan 1998 15:06:19 +0100, Marek Wojciechowski
<mw_at_chem.pg.gda.pl> wrote:

>Taaak, Forth to bardzo fajny jezyk, a wlasciwie srodowisko, niepodobny
>do czegokolwiek innego, w ktorym wszystkie operacje wykonuje sie
> w oparciu o RPN (Reverse Polish Notation).
>
>Jesli chcesz sie dowiedziec czegos wiecej na jego temat to jedyne
>zrodlo informacji jakie mi w tej chwili przychodzi do glowy
>to "Tajemnice Atari". Acha, jest tez chyba jakas ksiazka=20
>"mistrza" Bieleckiego Jana wydana ladnych pare lat temu przez WNT.
>Tytul chyba wlasnie "Jezyk FORTH".
        Dzieki, poszperam w antykwariacie.
>keraM
>maiwardzoP=20
> Marek Wojciechowski

>-

Pomeczylem troche Netoskopa i w Polsce znalazlem tylko remake
artykulu, ktory ukazal sie w "Komputerze" w 86 roku opisujacym po
kolei wazniejsze jezyki programowania ( u kupe anglojezycznych textow,
 forth = naprzod ).
Znalazlem takze server ftp (ftp.forth.org) i kupe share- i freeware na
nim.

Blue Sun