Skaner GeniScan

Autor: Maciej Pilichowski (macias_at_phys.uni.torun.pl)
Data: Sat 31 Jan 1998 - 12:38:05 MET

Hej,

  Problem jest nastepujacy. Mam reczny skaner GeniScan i karte do niego.
Modelu nie zna, brak dokumentacji i brak driverow. Skaner wyglada typowo, z
lewej strony ma przyciski Start, B/W 256, Low High, a z prawej, 1 2 3 4. Czy
ktos moglby mi powiedziec skad drivery /lub mi je podeslac po prostu/ i
wyjasnic przy okazji czym to sie je /tzn. co znacza te przyciski/.

z gory dzieki
milego dnia zycze
hej

PS1. Drivery najchetniej pod Win31, ale Win95 tez moze byc.
PS2. Odpowiedzi chetnie tez na priv.

--
Maciej "MACiAS" Pilichowski
http://www.phys.uni.torun.pl/~macias/            <------------------/