Re: modem i plyta nie chca wspolpracowac

Autor: Łukasz Bajoński (lbajon_at_sgh.waw.pl)
Data: Sat 31 Jan 1998 - 08:34:06 MET

gALL aNONIM <synek_at_bigfoot.com> napisał(a):

> Czy ktos spotkal sie z nastepujacym problemem:
> Mam plyte Intel I430 VX CHIPSET ver:VX2
> procesor Cyrix 166+
> modem FM 101 CinaAction HSP 336 PCTEL
> i razem to nie chce dzialac
> system nie widzi modemu a jest on napewno sprawny bo dziala na innym
> komputerze z procesorem Intel Pentium 133

Sorry, będę złośliwy ale czego się spodziewałeś po płycie NONAME
procesorze Cx i modemie NONAME ???
W takim przypadku to nawet nie wiadomo od czego zacząć sprawdzanie ;->
Czy to jest modem wewnętrzny ?
Na którym przerwaniu go ustawiłeś, na którym COMie ?
Jaką masz kartę graficzną (pewnie S3 noname ...)