Re: AMD K5 - kto podkrecił?

Autor: Michal Jarski (jarski_at_mail.rubikon.net.pl)
Data: Fri 30 Jan 1998 - 19:07:32 MET

Michal Baszynski <michal_at_ikar.t17.ds.pwr.wroc.pl> wrote:

>rynku i facet w pewnej firmie zaproponowal mu 100 za cene 75. Na pytanie
>dlaczego tak tanio dostal odpowiedz, ze wiekszosc 90 i 100 to
>przemalowane 75. Aby udowodnic te teze facet poskrobal troche procesor
>paznokciem i spod spodu wylazly resztki napisu - AMD K5 PR75.

Hmm... to ciekawe, bo ja np. mam identyczna sytuacje, ale z procesorem
Intel Pentium 90. W zaden sposob nie moge go zmusic do szybszej pracy,
efekt jest taki, ze albo sie od razu wiesza, albo w ogole system nie
startuje. A zaczynalem tez od podkrecania do 100.
I czy to jest dowod na to, ze to szlif ?
Pozdrawiam,
mj

Michal Jarski, Gdansk
jarski_at_rubikon.net.pl