Re: AMD K5 - kto podkrecił?

Autor: Michal Baszynski (michal_at_ikar.t17.ds.pwr.wroc.pl)
Data: Thu 29 Jan 1998 - 01:22:59 MET

Blue Sun wrote:

> Mam amd 90 i probowalem go podkrecic na 100, ale sie blokuje.
> Czy komus sie to udalo - od kumpla slyszelem, ze amd maja wbudowana
> blokade i procek nie pozwala na to. Jak to jest?
>
> Blue Sun - somewhere in the space

Z tego co wiem, to blokade te nalezy wlozyc miedzy bajki. Pierwsze AMD
K5 90MHZ i 100MHZ mialy popsuta opinie przez "szlifierzy". Kumpel pare
miesiecy temu chcial kupic sobie K5 - 75MHz ale juz ich nie bylo na
rynku i facet w pewnej firmie zaproponowal mu 100 za cene 75. Na pytanie
dlaczego tak tanio dostal odpowiedz, ze wiekszosc 90 i 100 to
przemalowane 75. Aby udowodnic te teze facet poskrobal troche procesor
paznokciem i spod spodu wylazly resztki napisu - AMD K5 PR75.
Nie wiem jak to jest z twoim prockiem ale temu akurat kumplowi wierze..
                        Michal