Re: Tworzenie CD Bootable

Autor: Marek Oberman (s0490_at_goblin.pjwstk.waw.pl)
Data: Fri 30 Jan 1998 - 18:34:02 MET

Od: Lech Szychowski <lech7_at_pse.pl>
Do: Multiple recipients of list <pecet_at_man.lodz.pl>
Data: Friday, January 30, 1998 6:50 PM
Temat: Re: Tworzenie CD Bootable

Marek Oberman <s0490_at_goblin.pjwstk.waw.pl> wrote:

>:>>Easy CD Creator Deluxe 3.0 lub
>:>>WinOnCD 3.0 f-my CeQuadrat.
>:>>(Easy CD jest lepszy)
>:>
>:>ile one kosztuja ?

>: A to juz zalezy od sumienia kupujacego.

>Brutalnie:
>Czyli koszt naplucia Ci w twarz zależy wyłącznie od ceny
>wynegocjowanej z gościem, który Cię do tej operacji przytrzyma?

Delikatnie mowiac przyklad, ktory podales
ma sie nijak do tego co wyzej napisalem,
nie wspominajac o pieniactwie jakim
z niego zionie.

>Mniej brutalnie:
>Co innego kraść, co innego do kradzieży zachęcać.

Czy ja kogokolwiek zachecam do kradziezy?
Jak wiadomo wszem i wobec w Polsce kradnie
sie masowo oprogramowanie. Ja piszac
ze zalezy to od sumienia kupujacego
mialem na mysli to, ze jesli gosc
szanuje prawa autorskie itd. to kupi
sobie oryginal (bynajmniej nie kosztuje
fortuny) a jesli ma gdzies owe prawa
to z pewnoscia kupi program na gieldzie.
Niestety tak to juz jest, ze kazdy
postepuje w/g wlasnych norm moralnych
i Ty tego nie zmienisz.
To wlasnie jest pobiezne rozwiniece
tego co chcialem zawrzec w zdaniu
z poprzedniego postu.

>Leszek.

Marek
Marek Oberman Warsaw Poland
e-mail: s0490_at_goblin.pjwstk.waw.pl http://polbox.com/p/pesk
        mareko_at_polbox.com strony o niekompetencji firm oraz
W_W_W : http://polbox.com/m/mareko ochrona srodowiska, polityka, ekonomia