Re: Internet w PTK

Autor: Krzys (local_at_kki.net.pl)
Data: Fri 30 Jan 1998 - 18:18:58 MET

Michal Rok <mrok_at_waw.pdi.net> napisal(a) w artykule
<34C3AFC7.2E22_at_waw.pdi.net>...

> Dokladnie tak. Przy czym od bloku do bloku stosowane sa rozne
> rozwiazania jesli chodzi o to co jest miedzy modemem a komputerami (hub,
> switch, router itp), ale o ile user nie chce zaplacic $700 za modem to
> dostaje zbiorczy w piwnicy.

A potem juz tylko faceci w czerni z wiertarami przekuwaja sie przez stropy
i ciagna te skretke. Musi, musi byc jakies tansze rozwiazanie. Ten modem za
$700 daje ponoc 2Mbs, a po co mi tyle. Wole miec 14400 (no z przewaga na
33600 ;-) i modem (kablowy?-coz za mnogosc skojarzen) w mieszkanku
elegancko przylaczony do gniazdka telewizyjnego.
Pytanie - kto cos wie o tanim (najlepiej zeby jeszcze doplacali) modemie
podlaczanym do gniazdka telewizyjnego ?

Krzys