Re: Ciekawy problem z HDD.

Autor: chmiel_at_ibmer.waw.pl
Data: Fri 30 Jan 1998 - 18:02:54 MET

On 1998-01-29 Grzegorz.Lukasiewicz_at_cu2000.com.pl said:
>sie sam, ale nadal mnie to "meczy". Otoz byl sobie dysk 1,2 GB
>sformatowany od nowosci EZ'tem i wsadzony do 386. Chodzil super,
[]
>dysk pochodzil z 2 tygodnie i zaczal szalec. Tzn. zaczely
>wyskakiwac bezsensowne Bad Sectory zawsze w innych miejscach.
[]
>przeformatowac twardziela na "normalny" format prawidlowo widzialny
>przez nowe maszyny ? Moze oni cos zle robili ? P.S.
>Skonczylo sie na wymianie dysku na nowy.

Chyba mieli w planach zakup nowego :-))))
Mam taki sam dysk WD31200 i zauwazylem
podobne problemy, przerabialem Low level format
a okazalo sie, ze ten dysk _musi_ chodzic w PIO 0
bo inaczej sa takie cyrki jak opisales. Teraz dziala
mi z plyta P120 i 486DX4/100 bez zadnych bad sector'ow
i problemow z nagrywaniem czy odtwarzaniem zbiorow.
BIOS'y w trybie AUTO "wykrywaja" go jako PIO2 (PIO3)
ale on nie moze w tym trybie pracowac. A co do zdjecia
driver'a wystarczyl FDISK z Novell DOS 7 aby sie
go pozbyc. Sprawdzalem go kilkakrotnie SCANDISK'iem
i nie ma zadnych bledow.
Pozdrowienia!!Stanislaw Chmielarz

Email:chmiel_at_ibmer.waw.pl
fax:UNIPROJEKT 48-22-673-11-67

Backup not found Abort,Retry,Ignore,Hangup?

Net-Tamer V 1.09 - Test Drive