Re: Jaki system operacyjny? - o zlodziejstwie

Autor: Dariusz K. Ladziak (ladzk_at_ite.waw.pl)
Data: Fri 30 Jan 1998 - 17:00:24 MET

On Thu, 29 Jan 1998 13:31:15 GMT, lewando_at_ibm.net (Andrzej
Lewandowski) wrote:

>Zmniejszyc cen sie nie da. Zalozmy ze MS ustali, ze w Polsce MS Office
>kosztuje 100 dolarow. Juz widze obrotnych przedsiebiorcow pakujacych
>MS Office w ciezarowki i sprzedajacych za granica po $200, czyli
>polowe ceny oficjalnej. Proceder bylby jak najbardziej legalny. Wiec
>MS Office nie bedzie tansze niz gdzie indziej. Przyjdzie poczekac az
>zarobki sie wyrownaja...

Jak najbardziej - sam mam stare Quattro Pro 2.0 z licencja "only US
and Canada". Jesli licencja zostala zaplacona, to uzywac mozna na
calym swiecie. jesli ograniczono ja do okreslonego obszaru - to s
jakimkolwiek serwisem poza tym obszarem nalezy sie pozegnac. A po co
komu na zachodzie polska wersja z polska dokumentacja i z wsparciem
serwisu tylko w Polsce (o 0-800 mozna zapomniec...). Mysle ze duzo
chetnych by nie znalazl, taczki by wystarczyly, ciezarowka
niepotrzebna!

Darek