Re: Co jest grane z moim RAMem?

Autor: Tałajczyk Piotr (piotr_ta_at_friko2.onet.pl)
Data: Fri 30 Jan 1998 - 15:13:18 MET

> Wystarczy porzadnie skonfigurowac pamiec...

zgadza się. miałem kiedyś dysk skompresowany drvspacem. przy starcie ładował mi
się jeszcze sterownik myszki, cdromu, i jakiś refresh do karty (bo mam starego
analoga). maxymalne co mi się udało wyciągnąć (stosując Qemma 8) to było 600
kilo. niektóre (szczególnie stare) gierki już się nie uruchamiały. większość dem
(scenowych) wymagała wywalenia managera pamieci przy uruchomieniu i aby je
uruchomić trzeba było rezygnować ze sterownika drvspace, a co za tym idzie
zrezygnować ze skompresowanej partycji.

--
pozdrowionka i dawaj też na pirva
email: piotr_ta_at_friko2.onet.pl