Re: Pomocy, nauczycielka informatyki bredzi.

Autor: Bartek Danowski (bartek_at_coig.katowice.pl)
Data: Fri 30 Jan 1998 - 08:49:46 MET

A ja dodam cos od siebie z moich lat kiedy chodzilem do LO
byl taki przedmiot jak informatyka
byly sobie komputery typy Elwro 800 Junio i niby mialy takiego prostego dosa
jako system operacyjny a ZAJECIA POLEGALY NA PISANIU PROGRAMOW W LOGO
i programy polegaly na tym ze paroma poleceniami rysowalismy kwiatki albo
domki i nic wiecej
jak kiedys dopisalem melodujke do takiego domku to dostalem pale tak 2
I co wy na to

A Ty Piotrek sie nie daj tym glupim starym babsztyla

bartek_at_coig.katowice.pl

Piotr Konieczny napisał(a) w wiadomoœci: ...

On Sat, 15 Nov 1997, Janusz Sklorz wrote:

> Brednie, wierutne brednie. Nawet gdyby wypiac kable to i tak nie moze
> sie nic stac dyskowi.
>
> Chlopie nie daj sie.!!!!!!!
>
> Mam syna w I klasie LO (profil informatyczny) i nauczycielka informatyki
> czasami opowiada takie brednie, ze glowa boli.
> W razie czego daj znac - do Gliwic mam blisko.
> A jezeli cos sie stalo to jest jej wina (brak opieki nad pracownia, brak
> konserwacji sprzetu itd.)
> --
>
> Pozdrowionka
>
> Janusz

Cze!

Jak wam malo takich mixow. To dorzuce moj, jeszcze ze szkoly podstawowej.
Jako ze pani byla bardzo 'uczona' gdzies przeczytala, ze istanieje cos
takiego jak dyskietka czyszczaca. No wiec pobiegla do najblizeszego sklepu
i przymierzyla sie do zakupu. Szczesliwym trafem bylem w tym sklepie. Gdy
juz prawie dokonala transakacji walnela pytanie:

"A czy na niej jest cos nagrane???"

Nic dodac, nic ujac

Pozdrawiam.

Piotr Konieczny

| E-mail: znahor_at_venus.wmid.amu.ed.pl |
| WWW: http://venus.wmid.amu.edu.pl/~znahor/ |
| ICQ: 4998803 |