Re: MONSTER 3D vs. STB VELOCITY 128 czyli 3Dfx contra NVidia RIVA 128

Autor: Tomasz Jarnot (jurand_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Fri 30 Jan 1998 - 02:34:02 MET


On Thu, 8 Jan 1998, AsH wrote:

> On 8 Jan 1998 11:08:33 +0100, kolczan_at_hektor.umcs.lublin.pl (Mirek
> PTAK) wrote:
>
> >3Dfx z kolei ma jedną kolosalną wadę (dla niektórych zaletę) nadaje
> >się w zasadzie tylko do giercowania na całym ekranie.
>
> Cóż. A jednak da się i w okienku. Nawet na zwykłym Voodoo - patch był
> parę dni temu na www.bluesnews.com. Co prawda to do Quake, ale
> jednak...

Nie nalezy zapominac o istnieniu VooDoo Rush, ktory akceleruje bez
problemu gry w okienkach a takze obsluguje w okienkach OpenGL-a

                                                Jurand



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 16:58:19 MET DST