Re: Problemy z modemem US-Robotics

Autor: Piotr Sąsiedzki (psasied_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Thu 29 Jan 1998 - 19:21:00 MET

> Ale ja mowie o komunikacji komputer modem.Przeciez jak lacze sie z tpsa
> to moge sobie ustawic predkosc komunikacji komputer-modem (na 300B albo
> 115400 i dziala natomiast w moim przypadku dziala tylko wtedy gdy ustawie
> po stronie dzwoniacego komunikacje modem-komputer na 19200 (to nie jest
> łacze dzierzawione poza tym) tak jak jest ustawiona komunikacja server
> terminali-modem.Wyglada na to ,ze modem nie dokonuje zadnej kompresji tylko
> przerzuca znaki (co jest pewnie powodem tego ,ze na ustawieniu komunikacji
> server_terminali-modem 38400 juz prawidlowego polaczenia nie uzyskuje
> [...]

Prawdopodobnie jeden z modemow nie ma ustawionej na stale predkosci
portu
i dostosowuje ja do predkosci uzgodnionej przez modemy.

Znajdz w instrukcji komende do ustawienia: DTE rate - fixed i wykonaj
przez zadzwonieniem. Jesli problemy pozostana, to provider ma ustawione
zle. Widzialem tez (ale na innych modemach), ze gdy predkosc
do DTE byla mniejsza niz dogadana, to DTE dostawalo smieci.

Piotr Sasiedzki