Re: Problemy z modemem US-Robotics

Autor: sp5sjt_at_friko.onet.pl
Data: Thu 29 Jan 1998 - 01:10:59 MET

On 1998-01-28 roszkows_at_pit.digilab.com.pl(root) said:
(ciach1)
 ro>terminali moge ustawic tylko predkosci 9600,19200,38400,57600
(...)
 ro>teraz ustawiona kontrole sprzetowa i programowa.
 ro>Bardzo prosze o pomoc.Bo znakomite modemy chodza teraz na 19200 i
 ro>sie marnuja.
 ro>--
 ro>Z powazaniem
 ro>____________________________________________________________________
 ro>_ Piotr Roszkowski | roszkows_at_hydra.mimuw.edu.pl
 ro>____________________________________________________________________
 ro>_
Wylacz czym predzej kontrole programowa ! U mnie pomoglo.
Zebys wiedzial, co mi sie wyczynialo, gdy byly aktywne obie.
Zreszta - skoro sprzet juz zajmuje sie kontrola przeplywu, to po co jeszcze
obciazac tym program ? Niech ten ostatni zamiast zbednej (wydaje mi sie)
tutaj kontroli, wykona w tym czasie cos pozytecznego, a o zapobiezenie
krzaczkom niech sie martwia modemy, skoro sa z korekcja.
Ja w swoim programie internetowym nawet nie mam kontroli programowej, a
chodzi on znakomicie. A mam tylko kontrole sprzetowa.
Sprobuj...
A jak nie, to pozostaje mlotek, lub pobliski tramwaj, tylko trzeba uwazac,
aby sie nie wykoleil ;-)))
Z najlepszymi pozdrowieniami !
S’awek SP5SJT.

Net-Tamer V 1.10.1 - Test Drive