Re: Jaki dysk wybrac?

Autor: Łukasz Cielecki (mrluck_at_uwleg.legnica.ids.edu.pl)
Data: Thu 29 Jan 1998 - 15:02:21 MET

    Witam!

Ewa Zielinska wrote:

> Chcialabym kupic nowy twardy dysk. Cos kolo 2,5 GB. Tak naprawde, nie mam
> zielonego pojecia o komputerach i nie wiem jaki dysk wybrac. Znam tylko dwie
> firmy produkujace ten sprzet: Seagate i WDC . Ktory z nich jest lepszy
> (szybszy,trwalszy...)????
> PS Przepraszam za takie absurdalne pytania.

    Szybszy? Minimalnie jednak Seagate. Trwalszy - Caviar (WDC). Ma zwartą,
solidną konstrukcję i lepiej nadaje się do przenoszenia między komputerami. W
warunkach domowych i biurowych (jeśli nie będziemy go wyciągać) ma to jednak
małe znaczenie.

--
Łukasz "Mr Luck" Cielecki
mrluck_at_legnica.ids.edu.pl