Re: Netscape - autocenzura

Autor: Jacek Fiok (jfiok_at_kki.net.pl)
Data: Thu 29 Jan 1998 - 12:51:12 MET

Dnia Tue, 27 Jan 1998 22:28:56 +0100, Marcin Mastykarz
<Mastyk_at_eskadra.com.pl> stworzył takie coś:

>Cos mi sie Netszkapa wtraca w grupy dyskusyjne!
>Tydzien temu zaczela sie zawieszac na gry.komputerowe, a dzisiaj
>kiedy laduje muzyka.techno to wykonuje nieprawidlowa operacje!
>Nic nie daje unsubscribe i subscribe.
>Ktos ma jakis pomysl???

Też tak kiedyś miałem. Pomagała reinstalacja całej szkapy.... ale
tylko na dzień, dwa :-(.
Łukasz ma rację, spróbuj Agenta.

A może korzystasz z news.tpsa.pl? bo z tym serwerem to wszystko może
się zdarzyć. Wszystkim modemowcom-via-TPSA polecam
news.rubikon.net.pl. Co prawda tylko polskie grupy, ale to jest
najszybszy _dobrze działający_ serwer news jaki do tej pory widziałem.

Pozdrowienia,

Jacek Fiok, Warszawa
e-mail: jfiok_at_kki.net.pl, jfiok_at_vlo.waw.pdi.net
Ulepszanie Win95 i inne formy rozrywki (odsłona druga):
http://vlo.waw.pdi.net/~jfiok/