Re: Netscape - autocenzura

Autor: Artur R. Stuczynski (stucz_at_kki.net.pl)
Data: Thu 29 Jan 1998 - 21:14:06 MET

Marcin Mastykarz wrote:

> Cos mi sie Netszkapa wtraca w grupy dyskusyjne!
> Tydzien temu zaczela sie zawieszac na gry.komputerowe, a dzisiaj
> kiedy laduje muzyka.techno to wykonuje nieprawidlowa operacje!

Biedakowi czasem się indeksy rozjeżdzają :) Unsubscribe i subscribe nie
powoduje usunięcia wszystkich wpisów dot. danej grupy, więc trzeba zabrać się
do tego ręcznie. W katalogu Netscape/Users/TwójID/News i głębiej dobierz się do
hostinfo.dat (Netscape musi być wyłączony) i wywal wszystko, co dotyczy
muzyka.techno. Wywal też odpowiedni *.snm. Zajrzyj również do plików *.rc i z
nich również pokasuj wpisy dot. ww. grupy.
Przed wykonaniem zmian daj w Nestcapie unsubscribe - będziesz miał mniej roboty
:)

I jeszcze jedno: z własnych obserwacji wnioskuję, że Szkapa sprawia kłopoty w
niestabilnym systemie (jakieś beta-drivery, podkręcany procesor itp). Od ponad
6 miesięcy używam Netscape-a na swoim głównym komputerze (oczywiście,
wyregulowany jak nowy samochód :) i nie mam żadnych problemów. Na pozostałych
stacjach różnie z tym bywało.

--
Artur R. Stuczyński
mailto:stucz_at_kki.net.pl