Re: Jaki system operacyjny? - o zlodziejstwie

Autor: Slawomir (sd000001_at_polbox.com)
Data: Thu 29 Jan 1998 - 07:59:31 MET

Jacek Żoch wrote in message <01bd2c50$05abe880$0100007f_at_nowy>...

>Andrzej Lewandowski <lewando_at_ibm.net> napisał(a) w artykule

>Na szczescie rynek surowo karze tego rodzaju palantow. Kilka lat temu nie
>chciano np. w Polsce produkowac samochodow -ci, ktorzy zaryzykowali
>wygrali, reszta nie ma szans. pdobnie dzieje sie z oprogramowaniem. Takie
>myslenie doprowadzilo, ze wiele firm przegralo polski rynek. Microsoft
>uparcie spolszczal programy i ma teraz ogromna przewage nad konkurencja.
> w miare doslowne.

Tylko ze liczy sie bottm line i zysk. Czy rzeczywiscie MS zarabia na polskim
rynku?
czy rzeczywiscie konkurencja traci poprzez brak obecnosci?

Rowniez nasze notowania w Departamencie Stanu USA
>Kazde prawo musi miec spoleczne poparcie. Czy oni mysla, ze u nas policja
>nie ma nic wazniejszego do roboty, tylko ganiac jakis piratow ?

Alez skad. Wszyscy wiedza ze policaj w Polsce ma wazniejsze rzeczy na glowie
niz lapanie
przestepcow.
Ktos sie tylko pytal dlaczego ten software taki drogi wiec chodzi o probe
wyjasnienia.

>Edukacja ludzi i zmniejszenie cen.

Zmniejszenie cen?:)

I co by to dalo? Myslisz ze MS moglby konkurowac z piratem?
Czy moze powinien doplacac?

Slawek
Sluchaj Radia Na Internecie:
http://free.polbox.pl/r/realaud