Re: Virus Macro.Word.Cap

Autor: R.Zylla (zylla_at_ck-sg.p.lodz.pl)
Data: Wed 28 Jan 1998 - 12:27:14 MET

At 12:08 98-01-28 +0100, you wrote:

>usuwa, bo w dokumencie nie ma juz makrosow wirusa
>lecz pozostawia dokumentowi status szablonu

  No wlasnie, po co to zostawia ?
  Zeby utrudnic zapisanie w innym katalogu, pod inna nazwa ?
  Przeciez trzeba w pliku przestawic jeden bit.

>poprawnosc jest rzecza wzgledna

  Kamilu, nie podkladaj sie. Jesli w dokumentacji
  nie jest to wyjasnione to wtedy takie cos nie jest
  "program feature" tylko (w jezyku political correctness)
  "undocumented program feature" czyli po normalnemu = BUG

>obiecuje zdopingowac Marka Sella

dzieki :)))

--
Romek