Re: Virus Macro.Word.Cap

Autor: Kamil Konieczny (kkoniec_at_mks.com.pl)
Data: Wed 28 Jan 1998 - 11:57:51 MET

kobrzud_at_rmf.pl (Krzysztof M. Obrzud) writes:

>[ciach]
> No coz. Ja powiem glosno ze jest to mks_vir.
> Zreszta panowie z MkSa wiedza, bo powiadomilem ich o takim zachowaniu
> programu dokladnie 19 listopada zeszlego roku.
> Nie dostalem odpowiedzi ale liczylem ze jak dostane kolejna wersje
> programu to bedzie usuwala makra poprawnie. NIE USUWA.

usuwa, bo w dokumencie nie ma juz makrosow wirusa
lecz pozostawia dokumentowi status szablonu

poprawnosc jest rzecza wzgledna

> Jest to wazne bo jesli makro nie zostanie do konca usuniete to wlacza
> sie ochrona antywirusowa worda i uzytkownicy przyzwyczajaja sie ze jak
> wyswietlany jest komunikat ze "Masz wirusa " to nalezy go olac, kiedys
> trafi sie prawdziwy wirus, i ostrzezenie tez zostanie olane.

niestety :(

> Za to poprawnie usuwa te makra 30 dniowa wersja McAfee, choc to jest
> chore ze place za licencje Site za mks-a a wirusy i tak musze usuwac
> jakims sharewarem.

obiecuje zdopingowac Marka Sella
chyba zrobimy analize porownawcza dokumentow po
leczeniu mks_vir i f-makro
i niedlugo upora sie on (Marek) z problemem

> P.S.
> Panie Kamilu to nie bylo zalenie sie na pana a raczej na Marka Sela.

dzieki :)))

--
Kamil Konieczny
kkoniec_at_mks.com.pl