Re: jak to sie robi w HP?

Autor: Bojar (pibojar_at_friko.onet.pl)
Data: Tue 27 Jan 1998 - 22:36:13 MET

Moze troche off-topic ale:
mam w robocie HP690C i jest gut
tylko jeden problem - pomieszczenia informatykow boja sie sprzatac
sprztaczki (Panie, jak zepsujemy to kto bedzie za to placil ?)
i toche sie czasami nazbiera roznych klaczkow na biurku
To wlasnie to cholerstwo przykleja mi sie z bokow kolorowego cartridga
i maze po wydrukach czarnobialych
Wyciagne, przejade chusteczka i problem znika - ale pojawia sie po kilku
dniach
Czyszczenie glowic nie usuwa problemu - tylko reczna manipulacja
Jak temu zaradzic - spotkal sie ktos z tym, bardzo mnie to wkur......

Bojar