Re: jak to sie robi w HP?

Autor: Maciek Matuszczyk (maciomat_at_mp.pl)
Data: Tue 27 Jan 1998 - 18:12:54 MET

Po prostu atrament zasechł i zatkał dysze. Być może kiedyś wyłączyłeś
drukarę z sieci, zanim głowica znalazła się w bezpiecznym miejscu.
Mogło to się też stać tak po prostu.
Czasem udaje się odetkać: wyczyść powierzchnię głowicy wilgotną
szmatką. Jeśli to nic nie da możesz spróbować wydrukować kilka stron w
pełnym zaczernieniu (by ją rozgrzać) i zaraz potem mokrą szmatką. Ale
nie daje gwarancji powodzenia. Uwaga: istnieje niewielkie ryzyko
zepsucia innych dysz. Ale w Twojej sytuacji to i tak niema znaczenia -
1 dysza więcej czy mniej.

A tak a propos - skąd wiesz, że to nie 41 dziurka?
--mm--
maciomat @mp.pl

Darek Wojciechowski napisał(a) w wiadomości:
<01bd2b31$0c0fdd00$70aa1399_at_delta.ds2.pg.gda.pl>...
>Mam taki problem. Chodzi o to, ze moj HP670C nie drukuje poprawnie ze
>wszystkich szczelin. W tescie wyszlo, ze pomija szczeline 42. Dodam,
ze mam
>go 2 msc. i nie uzywam przesadnie. Wszelkie testy i inne proby
>doprowadzenia go do stanu poprawnego nie przniosly skutku
(oczekiwanego).