Re: --- Plyty MP3 ---

Autor: Grzegorz Szyszl/o (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Tue 27 Jan 1998 - 20:41:09 MET

widzicie jak sie bestyja broni ? hehehe :))))))) tyle ze to nie zmienia
faktu, ze jego plyty i tak trzeszcza.

ps: gratuluje ci cleanerku slownictwa. moze zadoscuczyn swojemu nickowi,
    i nie brudz takze tej grupy spamami ok ? do takich ogloszen
    jakie prezentujesz sluza grupy ogloszenia.sprzedam i ogloszenia.rozne